pondělí 17. září 2012

I love you ♥

I love you tuhle větu by chtěl slyšet asi každý .Zrovna včera se mi zdál sen byl to takový zajímavý příběh o dvou lidech ,ale strašně krásný teda až na konec ale to simusíte přečít sami

 I love you♥ 1 ČÁST
Ahoj jmenuji se Monika a je mi 14 let .Jsem obyčejná holka niak moc krásná,ale upřímná.
Zamilovala jsem se do krásného kluka Alexe psali jsme si na facebooku a navrhla jsem že bychom se mohli jet projet na kole on souhlasil.Ráno sem se vzbudila a zapla si comp Alex už tam byl napsal mi jestli nechci dojít k němu že u nho nikdo není já sem sice souhlasila ,ale najednou sem pocítila takový zvláštní pocit strachu o tom co by se mohlo stát nakonec sem to ,ale překonala přece sem mu musela ukázat že o něho stojím a navíc nejsem srab došla sem k němu a on už na měčekal mě vzorně uklizený pokoj a já si sedla na jednu postal a on na druhou chvíli jsme si povídali a on si mpak sedl ke mě a začal mě lechtat ,protože věděl že sem strašně lechtivá,ale nakonec toho nechal se slovy že je hodný kluk a obejmul mě tak jsme seděli asi hodku nevím přesně a já sem cítila motýlky v břiše .bohužel sem ale musela jít a pomalu se chystala k odchodu  on mě chytil ze zadu a řekl že mě nepustí a najednou si mě otočil a začal mě líbat zamilovala jsem se ještě to odpoledne sme byli venku a já se cítila konečně šťastná a líbali jsme se asi tak třikát vytvořili jsme si takový malý svět jenom pro nás dva.


Toto je první část příběhu

Žádné komentáře:

Okomentovat