úterý 18. září 2012

I love you ♥ part.2

Následující den byl zajímavý ka pro mě tak pro Alexe domluvili jsme se totiž že půjdem ven a měli jsme jít i s mou nejlepší kamarádkou Sabčou ale ta nakonec nešla tak sme šli sami na jednu stranu nás to mrzelo ,ale na druhou sme byli rádi Šla sem vedlě něho když mě začal pomlu lechtat a nakonec mě objal bylo to moc krásné a vživotě sem o ničem tak krásném nesnila,ač si lidé o nás říkali co chtěli mě to bylo jedno já ho měla ráda a o to mi šlo nejvíc.Musela sem jít domů na večeři a tak sme se domluvili že se pak sejdem a půjdem ven .Rychle jsem se navečeřela zkontrolovala jsem jak vypadám navoněla se mím nejoblíbenějším parfémem a šla jem ,ale Alex nebyl sám měl sebou ještě kamaráda Lucase ,který byl tak trochu praštěný a když říkám trochu myslím tím hodně ,ale tak co nám to nevadilo protože sme si ho moc nevšímali.Rozhodli jsme se ,že půjdem na takovou malou procházku .Na konci té procházky jsme si sedli a Alex vytáhl lentilky já sem ze začatku nechtěla ,ale nakonec jsem si taky dala po chvíli nás to tam přestlao bavit a šli jsme zpátky dolů .Dole pod kopcem mě Alex chytl za ruku a šli jsme ,najednou začalo pršet a já naštěstí sem měla deštník já a alex jsme se pod něho schovali ,ale lucas jel dom nikdy bych nevěřila že zrovna tu nejkrásnější pusu dostanu pod detníkem v dešti.Jenže pak mi zavolala mamka a já se musela vrátit do normální reality.



Pokračování příběhu ♥ doufám že se vám bude líbit.

Žádné komentáře:

Okomentovat